mandag 23. april 2012

Nye anheng

In english
Det begynner å bli lenge siden sist, men I går fikk jeg omsider lagt noen nye domino anheng ut I butikkene mine her og her.  



Det som var ekstra kjekt var at det dukket opp en ekstra tjeneste hos Pipler i dag. Så nå finnes det en knapp på høyre side som heter ”Min butikk”inne på Facebook siden min. Trykker du der så kan du gå igjennom hele sortimentet uten å forlate Facebook. Ønsker du derimot å handle må du opprette bruker hos Pipler.


I løpet av uken kommer også disse tre herlighetene til å dukke opp i begge butikkene. De er også laget av magasin utklipp som er limt på en spillebrikke av tre.

9 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Stilige smykkeanheng du har laget! De likte jeg:-)

GNIST sa...

Kjempestilige!! Og spesielt herlige de tre siste!!! helt supre!

eWa sa...

Underbart snygga !!

Mindie Hilton sa...

Love the pendants.

Chris sa...

Hi Susanne, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

Christina at I Gotta Create! sa...

Love your necklaces!
<3 Christina

Anette sa...

Kjempefine anheng! Også bra med redesign, min favoritt:)

God helg!

AmieAnn sa...

These are gorgeous! Love them! I hope you will share with my Pink Hippo Party @ http://pinkapotamus.blogspot.com/2012/04/pink-hippo-party-77.html

Cirkeline sa...

Takk for hyggelig besøk i bloggen min. :) De er så fine, disse domino-anhengene. Moro å lese bloggen din. Ser ut til at du har mange jern i ilden. Har lagt meg til som følger.

Related Posts with Thumbnails