onsdag 18. april 2012

Porselens tallerken klokke


Jeg fortsetter med mine porselens gjenbruk prosjekter. Jeg fikk noen kvartsverk med visere i posten i går og selv om jeg fortsatt venter på riktig drillbit så klarte jeg ikke la vær å prøve likevel.

   
Jeg har en veldig fin tallerken som jeg ikke kan bruke som kakefat siden den har et lite skår i ene hjørnet. Den er fra 30-tallet så jeg fikk meg ikke til å lage smykker av den.Drill bittet jeg hadde er 1-2mm for lite så det ble et meget tidkrevende prosjekt å få hullet stort nok. (Jeg kan jo bare ha det så godt når jeg ikke gidder vente :)

Etter det var det bare å følge bruksanvisningen til kvartsverket. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet og gleder meg veldig til å lage et par klokker til.

7 kommentarer:

eWa sa...

Den blev ju riktigt läcker och passar så fint in ihop med det andra där på väggen !
Ha en fin dag Susanne, kram Eva

Our Delightful Home sa...

This is such a creative idea. I would love for you to link up at my linky party via: http://ourdelightfulhome.blogspot.com/2012/04/live-linky-party-10.html to share this awesome post with my readers.

Mrs. Delightful
www.ourdelightfulhome.blogspot.com

Marita og Anne(ensmakavhonning.com) sa...

Så smart Susanne :) Denne klokka ble kjempestilig.....lurer jaggu på om jeg skal lage en sånn selv.
Tusen takk for tipset :)
Klem

Angela @ The Not So Functional Housewife sa...

Super cute idea for a clock! Thanks so much for stopping by to link up!

Bethany @ A Fish Who Likes Flowers sa...

This is a wonderful idea! Thank you for sharing!

Abby sa...

Lovely!

Jami sa...

Thanks for linking up to the Tuesday To Do Party! Hope you'll come again this week! This month's Pretty Packages party is now up for any of your lovely wrapped gifts!
http://blackberryvine.blogspot.com/2012/04/pretty-packages-party-14-highlights.html
Smiles!
Jami
www.blackberryvine.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails