lørdag 11. desember 2010

Personlig pute


Denne puten ble laget etter bestilling fra min kjære tante. Hun ønsket en pute med bilde av alle barnebarna som ville passe i stuen.


Bildet jeg hadde til rådighet hadde en ganske rotete og forstyrrende bakgrunn, så jeg måtte bruke litt tid på det i photoshop først. Jeg printet det deretter dirkete på et bomullsark. Når jeg har sydd puter med personlig bilde tidligere så har jeg printet på overføringsark som jeg har strøket på stoffet. Fordelen med å printe direkte på stoffet er at overflaten ikke kjennes ut som plastikk.

Når det kom til fargevalget på puten hadde jeg også et bilde til rådighet som sammen med hukommelsen skulle gjøre meg i stand til å velge riktig… Om jeg lykkes vil jeg finne ut når jeg skal til middag først juledag. Men at tante ikke har sagt noe tar jeg som et godt tegn… :)

In english

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails