fredag 13. august 2010

Se min kjole...

Den er langt fra perfekt dersom man ser på det tekniske, men jeg ble veldig fornøyd med den likevel. Det er det første ”skikkelige” klesplagget jeg noen gang har sydd, og jeg lærte masse underveis. Mønsteret er fra Amy Butler og selv om jeg vanligvis ikke har problemer med engelsk ble det en utfordring å forstå sy-språket. Men jeg tok tiden til hjelp og klarte til slutt å finne en viss logikk i det hele :) Stoffet ble valgt fordi det var det eneste jeg hadde mer enn en meter av. (min stoffsamling består for det meste av ting jeg finner på Fretex og små avkapp og rester som er på tilbud rundt om kring så det er sjelden jeg har stykker som er lengre enn 1 meter)

Heldigvis ble min datter fornøyd likevel siden drager visstnok er et at hennes ynglingsdyr for øyeblikket :)

 

5 kommentarer:

Villblomsten sa...

jeg synes kjolen ble flott :-)
du har også laget mye annet flott siden sist jeg var innom her :-)
ha en fin helg :-)

Ps - jeg har en liten give Away inne på bloggen min , om du vil være med :-) ?

Eva sa...

Läckert tyg och draken är ju så häftig, kul med kläder till barn som ingen annan har !
Go´söndag
Eva

Unknown sa...

Her var mye flott!

manja sa...

Dette var en flott kjole, passet så godt til modellen :)

Amalie sa...

Kjempe Pen!
Elsker den :D
Meg med hår på begge siden BD

Related Posts with Thumbnails