lørdag 28. august 2010

ATC-kort vil noen bytte med meg?

For en stund siden kom jeg over dette innlegget inne hos Ewa og syntes ideen var så god at jeg bare måtte hive meg på. Kortet jeg sendte til Ewa ser dere her

 og på torsdag kom dette flotte kortet i posten fra henne.

Siden den tid har det vært oljemesse her i byen, noe som har okkupert både arbeid og fritid, så jeg fikk ikke gjort så mye mer. Men nå er hverdagen tilbake til det normale og jeg får tid til å være litt kreativ igjen. Har derfor foreløpig laget 4 kort til og håper det er andre der ute som har lyst til å bytte med meg. Reglene er veldig enkle. Kortene skal være 6,4 x 8,9 cm store (eller 2,5” x 3,5”), de kan dekoreres akkurat som man vil (kun fantasien setter grenser her, jeg har laget 3 i papir og sydd 2) og på baksiden skriver man: navn, adresse, dato, ev tittel og signatur.


Dersom noen av disse faller i smak er det bare å legge igjen en liten kommentar så bytter jeg gjerne :)



 



1 kommentar:

Eva sa...

Idag fick jag mitt fina ATC-kort. Himmel vad läckert det är ! Tusen Takk Susanne och stor kram !!

Related Posts with Thumbnails