tirsdag 6. juli 2010

Svart/hvitt veske sett

Her er resten av bestillingen til min kjære tante omsider ferdig. (sammen med disse sminkepungene) En stor veske, en liten buttercup og en solhatt. Glemte selvfølgelig å ta et skikkelig bilde av solhatten, men den er vendbar, ensfarget svart på ene siden og mønstrete svart og hvit på den andre.


De som har vært innom IKEA i løpet av det siste året drar nok kjensel på det mønstrete stoffet, mens det svarte er lin som jeg hadde liggende.

In english

2 kommentarer:

Martilie sa...

Tusen takk for kos kommentar hos meg!
Kjempekoselig, for da fant jeg tilbake til deg!

Super blogg, med masse spennende! La meg som følger og gleder meg til nye innlegg og til å lese mer :)

Solskinnsklem fra Tove

Lissie sa...

Nydelig sett!

Related Posts with Thumbnails