mandag 26. desember 2011

Alle hjerter gleder seg...



Dette året kastet også jeg meg på hjertebølgen.  Noen forsvant ut døra før jeg rakk å ta bilde, men resten ser du her.  Som alltid syr jeg sammen små biter/rester og pynter med bånd og små heklede brikker.  


På de første hjertene valgte jeg å bruke strie på baksiden, men var ikke noe sjakktrekk. Uansett hvor mye prøvde å forsegle endene så begynte de å rakne, så de hjertene blir værende hos meg den korte tiden de har igjen.



De andre fant veien under juletreet og blir forhåpentligvis satt pris på av sine nye eiere.

4 kommentarer:

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Kjempe søte, og så koselige tekster på!
Her ble det bare sydd tre julestrømper i år ;)
Ha en fortsat god jul! :)
Klem Susanne

Smått og Stort sa...

Nydelige hjerter! Jeg er sikker på at du gledet mange med disse ♥
klem fra Sissel

eWa sa...

Jättefina hjärtan - inte konstigt de försvann ut genom dörren i en hast :)
Kram Eva

Lissie sa...

Nydelige!

Related Posts with Thumbnails