søndag 29. mai 2011

Ny header

Da har jeg omsider fått meg banner. Har hatt planer om akkurat det i ubeskrivelig lang tid, men det har alltid vært andre prosjekt som har blitt prioritert.  Men forrige helg bestemte jeg meg for å ta meg selv i nakken. Etter at brikkene var ferdige tok bilder med flere forskjellige bakgrunner. På oppfordring fra min datter valgte jeg å bruke den hvite/nøytrale. Men en nærmere titt fikk meg til å lure på om det kanskje ble litt kjedelig… eller kanskje det er de fargede bakgrunnene som er litt rotete… skulle ikke være lett dette… Her er i hvert fall min topp 3 av bildene jeg tok så kan du se selv :)







6 kommentarer:

Bringebær sa...

Det var veldig fresh med den hvite...Men de andre var også søte, vanskelig å se for seg helt hvordan de blir. Så herlig med ny, fargerik banner! :)

eWa sa...

Läcker banner, passar dig precis ! Av de tre med mönsterbakgrundd så tycker jag att den framträder bäst med grön bakgrund...men som du vet, smaken är som baken - delad :)
Kram

Turid Bylund Design sa...

Artig idé! Tror faktisk jeg er enig med Ewa: synes den grønne var morsom, men er jo enig i at brikkene (og bokstavene) kanskje synes bedre imot det hvite. Hmmm, vanskelig det her! Ha en fin dag! :)

Anonym sa...

Så flott banner du har fått!

Jeg synes alle de tre du har lagt ved bilde av var veldig bra, men jeg likte nok hvit bakgrunn best, da kom bokstavene mye bedre frem.:)Blant de med farget bakgrunn er jeg enig med eWa i at den med grønn fremhevet bokstavene mest.:)

Ha en fin dag!:)

Unknown sa...

Hei, saa fin banner! Er enig med din raadgiver, den hvite gjorde at bokstavene var lette aa lese, dessuten gav det en foelselse av elegant kreativitet. Rutheklem

Shamu sa...

Jeg elsker den du har i bruk nå. Den er nydelig, fargerik, leken og velddig gjenkjennelig og DEG.
Nyt det faktum at du har fått til noe fantastisk flott. JEg har selv logokrise og skulle gitt mye for å klare å få til noe på egenhånd.. du er utrolig kreativ og flink Susanne! :-))

Related Posts with Thumbnails