tirsdag 4. januar 2011

Settekasse

Godt nytt år alle sammen, håper dere har fått en fin start :)


Jeg fortsetter der jeg slapp i fjor med å vise fram nok en julegave. Inspirert av alle de flotte settekassene jeg har sett rundt i bloggeverdenen bestemte jeg meg for å lage en som datteren min kunne ha alle småtingene sine i.



Den ble vel det man kan kalle nokså fargerik… i bunn er den turkis, kantene rundt er grønne og oppå der igjen røde prikker. Inni har jeg brukt scrappepapir som jeg både har beskyttet med noen lag vanlig blank lakk og dimensjonal lakk

In english
 

3 kommentarer:

eWa sa...

Vacker som en tavla !! Ett riktigt konstverk :)

Silje Ramstad sa...

Hvor fikk du kjøpt/fant oppskrift på å lage denne? Jeg har lett leeeenge etter en i samme form og størrelse til min datter:)

Susanne sa...

Hei

Beklager sent svar.
Selve settekassen kjøpte jeg for lenge siden hos Søstrene Grene. den var ganske rimelig, men jeg er usikker på om de fortsatt her den inne.

Related Posts with Thumbnails