tirsdag 11. januar 2011

Collage av collager

Det har etter hvert blitt en anselig mengde med domino collager fra min kant. Sånn ved første øyekast så ser det kanskje ut som en enkel og grei jobb å holde på med. Akkurat den myten vil jeg gjerne avlive her og nå for det er utrolig mye vanskeligere å lage en liten enn en stor collage. Derfor er det utrolig surt hver gang jeg av en eller annen grunn må kassere en. Den vanligste grunnen til at det skjer er at den dimensjonale lakken ”revner” og jeg har enda ikke klart å finne ut hvorfor det skjer.


Men istedenfor å kaste de som blir ødelagt har jeg samlet på dem og haugen har etter hvert vokst seg stor. Så, som med alt annet, måtte jeg jo finne noe og bruke de til, og resultatet ble en collage av collage.




5 kommentarer:

Shamu sa...

Knalltøft!!!
Jeg elsker mitt smykke, så jeg er superglad for at du elsker å lage slike vakre gjenstander. :-))

Nydelig, kreativ og humørfyllte ting lager du. Det er en fryd å stikke innom bloggen din og kikke. :-)

eWa sa...

Jätteläckert !

ritasc sa...

kjempefint Susanne. deilig med sånne overskuddsfenomener. smykkene falt i smak !
ha en fortsatt kreativ uke !

ritasc sa...

forresten. grunnen til at jeg ikke har fått til å kommentere før, er ganske enkelt nettleseren explorer. skifta til google crome og nå går det som en drøm :-) godt med det vi finner ut av !

Susanne sa...

Anita: Tusen takk for fine ord, jeg er utrolig glad for at du liker smykket :)

Ewa: Jeg setter utrolig stor pris på at du stikker innom og legger igjen et spor så ofte som du gjør.

Rita: Godt å høre at det ikke var bloggen min som var problemet :)Kjempekjekt at smykkene falt i smak!

Related Posts with Thumbnails