søndag 15. januar 2012

Hylle av vinkasser


If you prefer english go here.
Før jul klarte jeg å slå kola I noen tome vin kasser. De er helt nye så vi snakker ikke om tre med flott gammel patina, men syntes de var mer enn brukende for det.

Jeg har et tomt hjørne på kjøkkenet (tom hjørne… gud forby… :) og har hatt lyst på en form for oppbevarings enhet der lenge.


Jeg lekte en stund med forskjellige layouter før jeg bestemte meg for den dere ser bilde av her. Jeg har valgt å ikke male kassene siden jeg har på følelsen at de ikke kommer til å få evig liv i dette hjørnet.


Men siden treverket var såpass nytt så trengte kassene ”noe”. Jeg klippet derfor ark med scrappepapir i passelig størrelse og festet det på baksiden.


Alt jeg har brukt på dette prosjektet hadde jeg liggende i skuffer og skap, så i teorien har jeg fått meg en gratis hylleseksjon og jeg kan jo ikke annet enn å si meg fornøyd med det J



7 kommentarer:

Marianne Vik Design sa...

Så stilig! Fin måte å fylle ett tomt hjørne på. Ble også kjempefint med arkene inni kassene :)

ReVinyl sa...

Go girl!!
Drittøft!

Æ like alot ;)
Fin kveill...
Siw

Yulia sa...

Det er kjempre fint!!! Du er så kreativ!!!

eWa sa...

Så klart kan du inte ha ett tomt hörn ! Nytta med nöje är att föredra..jätteflott !
Kram
Eva

caroline sa...

Så fine!
Hvor fikk du tak i disse? Har lett lenge uten hell:)
Lekkert med papir i:)

Susanne sa...

Tusen takk alle sammen ! ;)

Caroline: Jeg er så helig at jeg jobber en plass der det blir kjøpt inn en god del vin med firmalogoen på til jul. Vi var to stykker som strålende fordelte det de ande så på som søppel mellom oss :)

Kara at Petals to Picots sa...

What a great idea!! Thanks for sharing at my party!

Related Posts with Thumbnails