onsdag 6. april 2011

Ny lampeskjerm bolle...igjen...



Da har det blitt nok en lampeskjermbolle fra min kant. Denne gangen valgte jeg å gå for en litt røffere variant og trakk derfor hele skjermen med hyssing. Sydde en blonde rundt kanten for å skape litt kontrast. Synes i grunnen resultatet ble bedre enn jeg hadde forestilt meg på forhånd.


Rett etter at jeg ble ferdig kom jeg plutselig på at jeg har fått spørsmål om en tutorial på slike boller. Det blir som sagt ikke denne gangen heller, men jeg har et par lampeskjermer igjen så forhåpentligvis husker jeg bedre neste gang sånn at jeg får tatt litt bilder av prosessen.

 
 
 
In english
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det må jeg si, du er virkelig kreativ! Lampeskjermbollen ble kjempeflott! Kunne tenkt meg å hatt en slik selv.:)

Ha en fin kveld!

ide-puffen sa...

For en morsom og kul ide. Ja av lampeskjermer kan man lage så mangt. Jeg lagde ny skjerm av opptenningspinner fra Biltema hihi. Bare fantasien som setter begrensninger.
God natt

eWa sa...

Läcker, gillar kontrasten mellan spets och hyssing. Här har du lyckats bra !
Kram

Related Posts with Thumbnails