søndag 28. november 2010

Nye domino anheng


Siden det er første søndag i advent burde jeg vel helst hatt et innlegg som markerer begivenheten. Men som jeg har nevnt tidligere så er jeg ikke så veldig ”julete” av meg så derfor legger jeg heller ut de siste domino smykkene jeg har laget.  Alle sammen er lagt ut i Epla butikken og en del er allerede solgt (Noe som gjør det utrolig givende for meg å lage nye  :)

3 av de siste her har pålimt Stavanger uttrykk.
Bevaremegvel, som betyr Oi sann, jøss ol.
Rauaraddel, raddel (preik) fra rauå (rompa), altså pisspreik eller nonsens
Vannari, som betyr å gi blaffen, ikke ta det så tungt








In english  
 

2 kommentarer:

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Jeg er heller ikke så innmari "julete", så jeg har nå benytta anledningen til å sikre meg "blåfugl" og "høst" :-)
Mange kjempefine anheng! Har tenkt en stund på å bestille, men det var litt vanskelig å bestemme seg.. Synes sjalene dine er kjempefine også, for ikke å snakke om Nemi lommebøkene!!
God søndag!!

Susanne sa...

Godt å høre at det er flere av oss :)
Tusen takk for komplimentene, håper virkelig du kommer til å like smykkene :)
God søndag til deg og!

Related Posts with Thumbnails