søndag 6. desember 2009

"Nisse" lue

3 ullgensere i forskjellige rosa nyanser viste seg å gjøre utrolig mye mer av seg enn først antatt. Et av produktene ble denne luen. Designet er et forsøk på å gjenskape en lue etter beskrevet av min datter. Hvor hun har fått ideene fra gjenstår det fortsatt å finne ut av, men når den var ferdig viste det seg i hvert fall at jeg hadde bommet en smule. Hvordan jeg hadde klart å ikke få med meg denne vesentlige informasjonen var mer enn hun kunne forstå :) Den skulle selvfølgelig vært i mange forskjellige farger og sømmene skulle vært utover, så når jeg får tak i flere gensere blir det et nytt forsøk. Men heldigvis hadde jeg ikke bommet så mye at den ikke falt i smak, så foreløpig er min kjære datter fornøyd med den luen hun har.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails