søndag 23. september 2012

Jeg vant, jeg vant!

For en måneds tid siden kom jeg over en give away hos Pinkfoxes. Som vanlig når jeg kommer over en giweaway, så meldte jeg meg på også denne gangen. Men det har skortet på vinnerlykke så etter at kommentaren var lagt inn så tenkte jeg ikke så mye mer over hele konkurransen.
Men denne gangen var det jammen min tur, et gavekort på 500 kr var mitt.
De som er kjent inne på Epla har nok vært innom butikken hennes en gang eller to tidligere så dere vet hvor mye flott hun lager. Akkurat nå er butikken stengt pga flytting, men anbefaler alle å ta turen innom når den åpner igjen. Utrolig mye flott og fargerikt.

For godt og vel en uke siden dumpet disse to stilige eskene ned i postkassen min.


Før jeg rakk å ta bildet stakk datteren min av med et par søte fliseklemmer men en søt fugl på.
Ellers var innholdet som følger:


Øredobbene i front har jeg allerede rukket å bruke en gangs, men et av blomster parene skal få bli med i bursdagsselskap i dag.
Tusen takk til Silje/Pinkfoxes for den flotte premien!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails