onsdag 2. juni 2010

Decoupage hylle


Jeg har en fryktelig stygg hylle på badet, men den er perfekt til parfymeflasker, hårspray og skåler til småting. Så den har hengt, stygg men praktisk, på veggen. Planen har vært å friske den opp litt på en eller annen måte, en gang... Så, inspirert av min symaskin løse helg, fant jeg ut at den kunne bli fin om jeg kledde den i papir. Men isteden for å begynne rett på nevnte hylle bestemte jeg meg for å teste på en annen gammel hylle i ubehandlet furu (det er ikke mye jeg liker mindre enn ubehandlet furu…) som jeg har hatt liggende en stund. Brukte scrappeark (som jeg sjelden klarer å gå forbi når jeg finner dem på tilbud) som jeg limte på med gel medium og lakket over etterpå.


Hyllen på badet henger der fortsatt, like stygg og like praktisk, men nå øyner jeg i hvert fall håp om at den, en gang, kommer til å bli et syn for øyet.


In english

2 kommentarer:

Villblomsten sa...

Hei :-)
Så mye flott du har laget :-)
Også mye gjennbruk - og jeg elsker gjennbruk/redesign :-)
Flott at du la igjen en kommentar på bloggen min , sånn at jeg fant din blogg :-)

Erika sa...

God Ide! Den ble jo kjempefin! Kan jeg vise den frem hos Kreative Kvinner?

Erika ;)

Related Posts with Thumbnails