mandag 21. juni 2010

Alle hjerter gleder seg


Dette har i grunnen vært en nokså produktiv helg. Jeg ble omsider ferdig med resten av bestillingen til min tante (1 stor veske/bag, en liten veske, solhatt og sminkepung) og 1 lappepute. Jeg har i tillegg fått renset opp alt ugresset og brenneneslene som vokser langs husveggen. Skulle vel tro at det var nok og at det ville være deilig å bare slappe av når kvelden senker seg. Men den gang ei… jeg så i en blogg tidligere, (kan for mitt bare liv ikke huske hvilken og ikke klarte jeg å finne den igjen nå heller. Så om noen vet hvem som bør krediteres for denne ideen hadde jeg satt pris på et lite tips : )

noen søte hjerter av blonder og heklebrikker. Bestemte meg derfor for å se om jeg kunne få til noe lignende og resultatet ser dere her.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails