tirsdag 5. januar 2010

Oppbevaring krakk

Huset mitt er lite, med mange kriker og kroker. En del av sjarmen med gamle hus selvfølgelig, men fryktelig upraktisk når det gjelder oppbevaring. Det finnes ikke en eneste ting med standard mål i hele huset. Gangen/entreen har derfor alltid vært et sant virvar av jakker og sko, luer og skjerf. (At min kjære datter har arvet skodilla mi gjør absolutt ikke ting bedre… tør ikke tenke på hvordan det kommer til å bli om noen år…) Jakkeproblemet løste jeg ved å henge noen kroker et dobbelt håndkle rack og de fleste skoene blir skjult i en haug skoskap fra IKEA. Men luer, skjerf og votter var fortsatt et problem, så da jeg kom over denne krakken med lokk på Fretex var gleden stor. Den var ikke så veldig spennende i utgangspunktet, men med litt orientalsk stoff fra E-bay og litt lilla bengalakk ble den riktig så frisk. Den passer ikke så godt i gangen foreløpig, men planen er å pusse opp (jada… :) og da satser jeg på at den virkelig vil komme til sin rett

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails