mandag 30. november 2009

Boho veske


I helgen ble nok en veske til. Stoffet fant jeg på Fretex for et par mnd siden, en gammel gardin som jeg bare måtte ha. Planen var å bruke grønt kantebånd, men skulle vise seg å være enklere sagt enn gjort. Etter å ha vært innom alle forhandlere jeg vet om i distriktet som selger syrekvisita måtte jeg innrømme fallitt og gå for hvitt isteden. Innsiden er foret med helt enkelt grønt bomullsstoff. Resultatet ble en lys og frisk veske som nok ikke vil bli tatt i bruk før til våren.

2 kommentarer:

TA sa...

Hvordan i alle dager lager du en slik veske? Skulle gjerne lagd en selv.

Susanne sa...

Denne vesken er egentlig ganske grei å sy, men det er vanskelig å forklare på en forståelig måte hvordan, men kan jo prøve... :) Først klipper jeg ut 2 deler til for og 2 deler til utsiden. Disse sys sammen sånn at jeg får 2 vesker. Setter foret inni og kanter med kantebånd. (ingen vrangsying eller vrenging) Dersom jeg husker det kan jeg prøve å ta litt bilder av prosessen neste gang jeg skal sy en :)

Related Posts with Thumbnails