søndag 8. januar 2012

Krakk med denim trekk



Jeg kjøpte denne kraken for omtrent et år siden fordi understellet matcher understellet til et par fantastisk komfortable 70 talls skinnstoler jeg har.  Jeg bestemte meg ganske kjapt for at jeg ville trekke den om i denim så jeg begynte å sy sammen lapper uten særlig mål og mening.


Du tenker kanskje at det burde være mulig å komme i havn med et slikt prosjekt i løpet av en helg… ikke særlig vanskelig eller komplisert så egentlig ingen grunn til at det skulle ta lenger tid… og allikevel tok det meg nesten nøyaktig at halvt år fra begynnelse til slutt… har ingen god unnskyldning en gang…. Men det viktigste er vel at jeg omsider har en krakk i stuen som ikke skjemmer meg helt vekk (Selv om før bildet av en eller annen grunn viser den som mye finere enn den egentlig var J)




7 kommentarer:

Marianne Vik Design sa...

Kult resultat! Noen ganger tar ting tid, sånn er det bare :)

Smått og Stort sa...

Så stilig den ble da! Gjør ikke noe om sånn tar litt tid- du har sikkert bare sydd litt nå og da og gjort andre ting innimellom :) Flink du!
klem fra Sissel

Tonje sin sa...

Nå er det vel snart tomt for den olabuksa...? ;o)
-Må si den absolutt har gjort nytten sin, hvertfall! :o)

Lissie sa...

Råtøft og stilig! Du er så oppfinnsom og flink! :)

ha en god helg videre!

Shamu sa...

Oi, den ble unik og tøff!!
Ting kan gjerne ta så lang tid når resultatet blir verdt å vente på!
Du er knallflink, igjen!

eWa sa...

Hahaha, vilket lyft ! Som pallen såg ut från början tror jag inte jag hade köpt den, men nu när du gjort om den till en häftig ögonfångare...underbart Susanne !
Kram

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Lurt !

Related Posts with Thumbnails