søndag 13. november 2011

Resirkulert gaveinnpakning

Gavepapir har en tendens til å bli kastet etter å ha bli brukt en gang, så jeg synes det kan være greit å bruke ting som allikevel skal kastes til formålet.  Har en del ideer som jeg skal prøve ut før jul og vil nok lage en SDS eller to av det som fungerer best.
 

Men denne gangen hadde jeg ikke tid. Som de fleste vet så er det farsdag i dag og jeg skal ut og besøke min litt senere i dag. Som seg hør og bør tar jeg med en liten oppmerksomhet, og for å pakke den inn har leg laget en gavepose av en avis, sløyfe av en magasin side og kort av en puslebrikke (selvfølgelig :)


Dette ble ikke akkurat verdens mest elegante gave, og jeg må nok øve meg litt mer på å brette gaveposer. Men som alltid er det det indre som teller J




3 kommentarer:

ReVinyl sa...

Spennende!
Digger konseptet!

Synes ikke det ble så værst jeg da ;)
Fin søndag!
Siw

eWa sa...

Jättefint paket, helt i min smak !
Ha en fin vecka, kram Eva

Sherry sa...

Super idea, I'll probably give this a try for Christmas!

Related Posts with Thumbnails