lørdag 3. september 2011

Nye tegneserielommebøker



Prosessen er tidkrevende så det tok noen dager, men omsider er den nye ladningen med lommebøker på plass.  Det ble ganske nøyaktig 30 stk av Tommy og Tigeren, Tom & Jerry, Mikke og Langben, Hulken og Lucky Luke.  Nå gjenstår bare bildebehandlingen før de havner i Epla butikken.  Bildebehandlingen vil også bli en utfordring denne gangen.  Jeg måtte krype til korset og innse at den gamle PC-en min hadde utspilt sin rolle. Grunnen til at jeg holdt ut med den så lenge som jeg gjorde var at jeg hadde en original Photoshop versjon på den.  Jeg fikk den av en tidligere arbeidsgiver for noen år siden og hadde derfor ikke produktkoden eller CDen lenger.  Jeg har derfor måtte ta i bruk gratisprogrammet Gimp.  Jeg har absolutt ingenting vont å si om det programmet, med tanke på de mulighetene det byr på så er det ganske utrolig at det er gratis. Men det er ikke Photoshop så det er en del ting jeg savner, og de tingene jeg ikke svaner sitter ikke i fingrene enda så det tar litt lenger tid å få ting gjort. (og litt lenger blir mye lenger når mang ganger det med omtrent 150 bilder :)



8 kommentarer:

annepå(vest)landet sa...

Disse har jeg aldri sett før....tøffe!!
Hvordan er slitestyrken på disse? Lakket papiret eller?

Bringebær sa...

Stilig! Man ser lommeboka si så ofte, så fint at den viser noe som gjør en glad...

eWa sa...

Så häftigt det är att se alla på en gång ! De är skittuffa ! Me like :)

Zopp Design sa...

Vi har akkurat kommet oss på nett og feirer med et blogglotteri. Kom innom oss og bli med da vel. Flotte premier!!!

Turid Bylund Design sa...

Kjempetøffe! :) Ha en fin dag! :)

Susanne sa...

Tusen takk alle samen :)
Annepå(vest)landet: papiret er laminert, og holdbarheten er bedre enn man skulle tro. Jeg har brukt min i ca 8 mnd nå og selv om man godt kan se at den er brukt så holder den en god stund til.

My Creative House sa...

Susanne hvor er de fine og sikken en god ide at bruge tegneserier, tak for din søde kommentar på min bog.
Hilsen Anni

AvMeg sa...

Fine :-)
Gøye ideer - jeg blir følger her jeg :-)
Fin uke til deg !

Related Posts with Thumbnails