onsdag 15. desember 2010

Babyteppe


En veldig god venn av meg venter sitt første barn, og i den forbindelse hadde jeg lyst å sy et babyteppe. Dessverre er ikke flanell noe jeg har liggende mye av så jeg måtte ta de få bitene jeg hadde og gjøre det beste ut av det. Da teppet var ferdig kan man vel ikke akkurat si at det var et typisk gutteteppe uten at det var så mye jeg kunne gjøre med det.  Jeg valgte derfor å vise/gi det til de vordende foreldrene litt på forskudd sånn at jeg ville hatt tid til å sy noe annet dersom det ikke falt i smak.  Men det gjorde det heldigvis :)



2 kommentarer:

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Så bra du likte omtalen i bloggen min!
Kanskje ikke så veldig guttete dette teppet, men veldig fint! Herlige farger til våren!

eWa sa...

Charmigt täcke som lever upp till glädjen att få ett litet barn !
Kram

Related Posts with Thumbnails