søndag 1. august 2010

Mer domino collage


Her kommer den foreløpig siste ladningen med domino collager. Disse er litt mer fargerike, og de som kjenner meg vil nok si at de er litt mer min stil.




Som med de jeg la ut i forrige innlegg har jeg brukt både det ene og det andre for å lage disse collagene.




På de siste her har jeg også brukt blonder og puttet inn et par visdomsord. På den gule står det ”det har jeg aldri prøvd før så det tror jeg sikket jeg kan klare – pippi”, den rosa sier: ”dont tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.” og lengst til høyre står det: ”of cause I could live without my dog, its just not worth while” (begge de to siste har ukjent opphav)
Har omsider også fått tak i noen scrabble biter. De ble søte nok, men må nok si at det ble litt for smått og pirkete, til og med for meg :)

3 kommentarer:

Eva sa...

Dina nya hängen blev jättehäftiga och lösningen med dominobrickor är ju bara så perfekt !
Ha en skön vecka
Eva

Lissie sa...

Wow! Så stilige, flotte og lekre!

M sa...

Hei! Den med James Dean var bare...åååå så fiiiin!!
Jeg holder på å dele inn i kategorier på Bloggedamer40+, hvilken roll ønsker du å ligge under?
Klem,M

Related Posts with Thumbnails