onsdag 14. april 2010

Alle fugler små...


og røde og grønne de er…
If you prefer to read this in english go here.



Dette er skikkelige gjenbruksputer. Innmaten reddet jeg fra en tur i søppelet. Sto tilfeldigvis bak ei dame på Kid før jul som kun ville ha trekk uten innmat og ba damen i disken om å kaste resten. Jeg ba fint om å få dem isteden. Begge damene kikket på meg som om det var det teiteste spørsmålet de hadde fått på lenge, men putene ble med meg hjem så da var jeg fornøyd :)Eneste som var dumt var at de var veldig tynne og puslete. Jeg brettet de derfor i to og tråklet endene sammen.
Jeg tok så et broderi fra Fretex, en duk fra samme plass, dynetrekk, diverse rester, blonder, bånd og vips så ser disse putene dagens lys.
Den største er ca 35 x 65 cm og den minste er 30 x 45 cm


 

  

4 kommentarer:

Shamu sa...

Hei Susanne!

Jeg har ikke sett bloggen din før nå jeg! Men fy søren så kreativ og DYKTIG du er!! Jeg blir jo sååå inspirert og glad av å lese gjennom innleggene dine.
Gjenbruk elsker jeg jo virkelig, så det er jo krydder for sjela mi å se andre som er like opptatt av det som meg.
Bildene dine er jo helt fantastiske!!
Legger deg inn på lista mi jeg så jeg kan følge deg videre!

Håper du har en kjempeflott dag. Gleder meg til søndag, da ses vi igjen! :-)

Klem Anita

Susanne sa...

Heisann Anita!

Hyggelig at du stakk innom, og kjekt at du liker det du ser :)
Gjenbruk er noe som har fasinert meg i mange år, men symaskinen som verktøy har jeg bare hatt det siste halve året. Satser på at jeg etterhvert får kunnskap nok til å komme opp på ditt nivå :)

Anonym sa...

Hei
Takk for fin kommentar på bloggen min. Så gøy å dukke over nye blogger, og spesielt de som er så inspirerende og fulle av gode ideer som denne!!!
Superfine puter! Jeg forelsket meg rett og slett i de.
Siden det er så mange supre ideer her inne på bloggen din, må jeg nok legge meg til som følger. ;-)

ha en fin dag!
Hilsen miss moon

Unknown sa...

Very pretty. I love the silhouettes of the owl and bird. Thanks for sharing! Glad you joined the party!

Related Posts with Thumbnails