torsdag 3. desember 2009

Jentekjole

For et par uker siden hadde ei venninne den årlige gardrobe gjenomgangen. Resultatet var en sekk med klær som var på god vei til Fretex. Heldigvis kom hun innom meg på veien, så jeg rakk å hanke den inn før den kom så langt.

Første dykket ned i sekken resulterte i en kjole til datteren min. Utgangspunktet var en tunika fra H&M i en nydelig blå/lilla farge. Til overdel fant jeg en gammel ullgenser i lyseblå som jeg hadde liggende. Men selv om fargene passet veldig godt sammen ble det hele litt kjedelig. Dessverre hadde jeg ikke mer liggende i de aktuelle fargene, så jakten fortsatte på Fretex. Der fant jeg en utrolig stygg skjorte som passet perfekt.
Resultatet ble en kjole som datteren min var utrolig fornøyd over å finne i kalenderen :)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails